storbjuden

Hemkommen från onsdagsfika med tjejerna, denna gång var vi hos Ica i tornhuset. Massa gott bjöds det på, men jag tackade såklart nej, storbjuden som man är nuförtiden.
Men te tackar man inte nej till.

Snabb hemgång ändå för mig, tänker bara på Sigge. Men han gör framsteg, så det ser ljusare ut. Håller tiden med veterinären öppen, hoppas vi slipper åka in. Men samtidigt kanske lika bra. Visar sig hur det är i natt och imorn bitti. Nu ligger han faktiskt och sover, jag tassar runt på tå.

Fick ett glädjande samtal, J kommer hem redan ikväll, lyckliga jag! :)













En sugen Liten. :) Han heter så. Sötast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0