Sommarfeelings

Godmorgon. Har tagit morgonpromenaden och njutit av lite äggröra och finncrisp till frukost. Idag blir det en dag på stranden. Viken närmare bestämt tror jag.
Och promenad med Berra.

Har riktiga sommarkänslor nu. Hoppas dem varar. Denna sommar vill jag göra så mycket.
Jag vill

- åka till stranden själv, ligga och läsa en bok i godan ro.
- flyta runt på en luftmadrass utan att känna stress i själen.
- ha en picknick
- inta frukosten ute på altanen och bara njuta, helst varje dag.
- åka ner till västkusten och hälsa på M
- gå på Allsång på Skansen
- spela tutbingo för första gången i mitt liv
- ta med mig han och fly verkligheten ett dygn
- omge mig med dem som verkligen bryr sig om
- ligga på gräsmattan och spela luffarschack med någon jag älskar
- gå på många fotopromenader
- må bra och njuta av mig själv till fullo

and so on.
Inte så stora saker, right?

Ska åka och införskaffa lite melon och shit till stranden idag. Bye.




Kommentarer
Postat av: Maria Berglind

Dina sommarönskningar låter himla mysiga. Länge sedan sist =( dags att ses snart. Tuvär jobbar jag på onsdag annars hade vi kunnat boka in tutbingon..nästa vecka kanske? Kramiz

2010-06-29 @ 09:36:24
Postat av: gyllis

är du ledig gullan? vi kom nyss hem från sågviken, gillar den stranden + att man kan köpa glass ;-)

puss

2010-06-29 @ 15:35:17
Postat av: Alexandra

NJUUUUUT!

2010-06-29 @ 16:38:07 / URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com
Postat av: Sabine

vad skönt med morgonpromenad :)

och riktigt snygg bloggdesign!

2010-06-29 @ 16:48:51 / URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0