Fortsättning följer får vi hoppas.

Hoppas innerligt att sommaren fortsätter så här. Någon enstaka regndag då och då gör väl inget. Men jag älskar denna värme.
Har haft en väldigt skön ledig dag. Spenderat många timmar i solen med Anna & Angela. Mumsat frukt och kycklingsallad och bara snackat skit. Jäkligt gött minsann.

Träffade fina Lovisa sen, vi intog Loppholmarna och testade nya reflexskärmen i kombination med Lovisas drop-dead-gorgeous-klänning. Ypperligt snygg.

Jag gillar mina dagar på det här viset.
Imorn blir det arbete igen, men ska visst bli dåligt väder, och då jobbar man ju extra gärna, inte sant?



Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0