blåbyxornas betydelse

Återigen morgon. Trött som tusan och det var öken i munnen när jag vaknade. Av någon weird anledning så har sovit natten igenom med munnen öppen. Fick inte fram ett godmorgon till katterna ens. Snustorrt. Usch.
Ser ut att vara kallt ute, ska ge mig ut snart, iväg på lite extraknäck. ;)

Två dagar utan träning har förflutit, desto mer promenader visserligen, men nu suger kroppen efter lite hårdträning. Vet inte hur många växlar jag har, men ett steg upp ska jag. Sommaren närmar sig med stora steg. Och jag ser mållinjen, jag vill komma närmre.  Jag vill korsa den.

Sex arbetsdagar kvar på jobbet. Sen sadlar jag om och drar på mig blåbyxor ett tag. Jag älskar blåbyxor. På killar i alla fall. Kanske därför jag är sambo med en snickare ;)
På gymnasiet var ju höjdpunkterna när byggklasserna gick förbi i sina snygga byxor. ;)

Nog. Jag drar ut till en kall bil nu.

Psst. Håll utkik i NA (Nerikes Allehanda) på lördag. ;)



Michellin-kvinnan och skäggiga hunden på promenad.


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

nämen vilken tjej! och vilken ball bild. TACK!

2010-03-31 @ 11:32:34 / URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, det fanns ju några att titta på i byggklasserna =)

Det var tider det.

Kram

2010-04-01 @ 08:52:28
Postat av: Louisbettina

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-03-16 @ 18:29:03 / URL: http://louisbettina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0