Myskväll

var man återigen själv hemma. Vaken snart en timme, tänkte gå till jobbet lite tidigare idag, när man ändå är uppe. Så kommer man ju hem lite tidigare, hoppas på sol idag.

En riktig myskväll igår. Kikade på Bridget Jones, en film jag aldrig tröttnar på. Och som t o m J kan tänka sig titta på, trots chickflick-faktorn. Lite rabarberpaj till det, och vi somnade nästan på varandra.
Som vanligt längtar man redan till torsdag.

Men veckan bjuder på härliga saker den också. Flottfärd med jobbet & studentbalsfotografering & andra fotograferingar. Härligt!
Och någon ska fylla 3 0 =)



Härliga vännerna Helene & Malin fastnade på kort igår.

Foto; Jag


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jätte fint kort ! Super duktig är du !:)

2010-05-31 @ 06:05:15 / URL: http://nonnii.blogg.se/
Postat av: camilla

du ska ha all cred som får tillbringa måndag-torsdag utan gubben!

jag kan få abstinens efter en heldag i skolan! fast de e väl som dom säger... de e nyttigt att sakna ;)

2010-05-31 @ 09:22:28 / URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0