Rätt dos i rätt tid

En tidig måndagsmorgon igen. Men den sista på länge, för nu är det inte långt kvar. Sex små dagar kvar innan planet lyfter och vi sitter nöjda som få, med sikte på värmen.
Dem här sista dagarna kommer gå sakta har jag fått för mig, men dem kommer vara fyllda till bredden med saker att göra och människor att träffa. Jag ska ju vara borta i hela tre veckor, jag måste hinna få min dos av alla härliga människor innan.

Sitter och skriver en to-do-lista och en packa-lista för tredje gången. Jag älskar listor.



Busan


Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt att du ska ut och resa...vi får väl hoppas att dagarna inte går alltför segt fram till dess...



Svar: Jo, hoppas på många kylslagna foton.



Ha det bra!

Susanne

2010-11-29 @ 08:57:38 / URL: http://kandy.se - Gör världen lite godare
Postat av: Emma

hade också lista, men nu är den klar :)

2010-11-29 @ 09:39:06 / URL: http://snuggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0