jag presterar

Vaknade tidigt i morse och fick rycket att åka in och jobba några timmar. Sagt och gjort. Även en visit vid mamma hanns med.
Väl hemma var jag bra trött men medan man höll ångan uppe så var det bara att passa på. Så städning, sopåtervinning, och tvätt är avklarat. Tokeffektiv söndag.

Lunchade nyss med världens bästa sambo och tänkte inta lite viloläge snart. Har fått ett nytt smeknamn på jobbet förresten. Mama. Fast med den betoningen som i Kalle Ankas julafton. Ni vet tomtarnas verkstad. Sayyy Maaama!


Omväxlande väder idag. Sol, regn, sol och så en rejäl skur på det. Nu är solen liite framme igen. Jag lägger mig på soffan. En sån dag.


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hallådär, jag har haft en så grymt bra midsommar! :) hur har du själv haft det?

2011-06-26 @ 18:12:46 / URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: M E M A A - Fotoblogg

Sv: Riktigt häftig bild! Verkligen fångat i rätt ögonblick också! :)

2011-06-29 @ 19:29:51 / URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0