Dag 03 tidsinställt

Dagen i minsta detalj var det visst.

Hmm. Jag vaknade av att J klev upp. Omöjligt att somna om i en stor säng alldeles själv, då Astrid joinade husse.
En dusch och sen fick det bli att fixa paketen som ska skickas idag. I like Tradera.
Lite bloggläsning och bloggande.
Planer smids, och sen gav jag mig iväg för att bli klippt av fina Frida.

Sen ändrades planerna från lite fika med Maria (som sköts upp) till att ta mig hem och greja. Det bäddades rent, tvättades och så en solstund på trappen med de fyrbenta vännerna.

Fixade lunch som avnjöts i varma solen.
Vilade på lunchen och åkte sen mot Linde för arbete. Med ett litet pit-stopp hos bror för att låna hem SATC filmerna :)

Arbete fram till 23.42 för att sedan köra hemåt mot sambon och hemmets lugna vrå. Slog mig ner i soffan och kikade på Big Brother innan ögonlocken slog igen.

Det var min dag det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0