En sån där Lista

Namn: Sara Björk

Piercingar: Nope. Till och med hålen i öronen har nog vuxit igen :)

Tatueringar: Två

Längd: 170 centimeter.

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Originalfärgen är så kallad råttfärgad. Någon slags blandning av blond & brunett.

Fräknar: Nej, kanske någon enstaka när solen varit snäll på sommaren.

Motto: Det ordnar sig.

Kär? Oja. Världens bästa karl & sambo, fader till vår kommande bäse.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland vore det skönt att komma nånstans där det inte pratades så mycket. Men tror inte att såna ställen existerar ;) Fast vi längtar ut till det lite mer lantliga.

Tycker du att du är attraktiv? Tråkigt nog var det länge sen jag kände så.

Vilket schampo använder du? Är hejdlöst kär i citrusschampot från Head & shoulders. Så frisk doft.

Vilken parfym använder du? Laura är en tidlös favorit.

Vad är du rädd för? Att bli själv. Att inte vara omtyckt.

Gillar du att tvätta? En av mina favoriter inom  hushållet. Men dock avskyr jag att lägga undan den rena tvätten

Gillar du berg- och dalbanor? Oja. Åkband varje gång! 




Foto taget av Sofia (där även listan stals)

Senaste…

Filmen du hyrde? Life as we know it.

Filmen du köpte? Kommer faktiskt inte ihåg.

Låten du hörde: Alla snubbar vill ju vara katt - från Aristocats ;) Ja den ligger på min spotify haha

Låten du laddade ner? Laddar faktiskt inte hem längre. Förlitar mig på spotify och utomstående hjälp ;)

Personen du ringde? Jimmy

Personen som ringde dig? Lillebror

TV-program du såg? Cityakuten. Och bölade som en tok. Som vanligt till alla program numera.

Person du tänkte på? Fick sms från fina Lovisa så självklart gick tankarna till henne och soliga Karlstad. 




Favorit…
Låt: Over the rainbow 
Den gör mig både glad och ledsen på samma gång.

Sak att göra: En härlig promenad med kameran när inspirationen finns. Och bara att få vara med dem som räknas. En sån där bra dag.

Sport: Håller mig till promenader och simma ;)

Dryck: Jag älskar smoothies av nästan alla sorter.

Kläder: Just nu är jag kär i mina nya chinos.

Film: Går inte att välja en.. omöjligt.

Bil: Förr ville man ha en snabb och tuff bil. Med åldern tänker man på försäkring, skatt och driftkostnad. Haha. Så jag gillar min KIA. Som är snäll mot miljön ;)

Serie: Californication, One Tree Hill, Greys Anatomy. 



Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja.

Gråtit över en flicka?Ja. Tyvärr.

Ljugit för någon? Ja.

Varit i slagsmål? Ja.

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Ja faktiskt. En tidigare pojkvän som jag först lärde känna på lunarstorm, hör och häpna ;)



Antal…
Gånger du varit kär? Kär i den meningen att man vet vad man känner och yttrar de tre orden på allvar och med mening.. 3

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte.. kanske 2?

Tjejer du kysst? Tjejkompisar.. Vet inte om jag ska räkna upp dem dock. Lite i kalasdimman bara ;)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Fyra gånger som jag kommer på direkt. Två gånger med jobbet, en gång med en parkfestvimmelbild, och så förlovningsannonsen :)




Senaste…
Boken du läste? Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, av Jonas J. Såå rolig bok!

Personen du fick e-mail av? Det senaste av värde: Bekräftelsen för bokning av KUB-test.

Personen du fick brev av? Förutom räkningar och sånt där man får till vardags så minns jag faktiskt inte när jag fick ett "vanligt" brev. Saknar det, hade massor med brevvänner när jag var liten.

Personen du fick sms av? Lovisa. Som ville att hennes bror ska förevigas i helgen inför studentbal :)

Saken du köpte? Två nya vackra tvättkorgar :)





Tog mig några timmar, med en del pauser detta :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Blev sjukt glad när det visar sig att du är karuselltokig men att göra Grönan osäker tillsammans kanske får vänta en stund :P

Kul den där listan men shit vad tid det tog! Bra när man sitter vid datorn och väntar på att saker ska sparas och laddas och renderas i timmar..



Jag känner för övrigt att ett dubbelgrattis är på sin plats! Så kul med en liten :) Vet inte om jag uppmärksammat att ni förlovat er eller är det helt nytt?

Kram!

2011-05-31 @ 09:25:20 / URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Lovisa Viktorin

Oh ja älskar din blogg! Den är så fin! :)

2011-06-01 @ 06:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0