Önskelista på begäran

Har ganska ofta fått frågan, på sistone, om vad vi önskar oss till bäsen. När man får frågan så kommer man ju såklart inte på nånting, men när man sitter hemma så kommer man minsann på saker.
Så nu, ni som frågat, här får ni veta några saker vi ännu saknar.

Bröstpump, märke Medela eller Avent.



Sängkläder har vi inte så jättemycket av till spjälsängen, så det är välkommet =) 

Har heller inte köpt några direkt leksaker, så det är naturligtvis välkommet, även det. Inte så stort behov i början kanske, men alla barn gillar ju leksaker =)

Bärsele

Febertermometer (för öron)

En baby-fyll-i-bok

Sagoböcker för framtiden 

Babybadlakan med huva

Babyhårborste

Sparbössa



Är vad jag kommer på  just nu. 

Och förresten, vi har redan nu kommit överens om att det inte kommer bli något dop för våran bäse. 



Dåligt med bloggande för min del, beror på att rusten ännu pågår här hemma och jag kommer vissa dagar inte åt datorn :) 
Kommer igen.


  


Kommentarer
Postat av: Nathalie-Mamma till Athida och gravid med bf 10/1

vi har en avent pump.. ruskigt bra tycker jag den är :D

2011-11-14 @ 19:34:38 / URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0