Sovardag

En riktig sovardag. Jag har aldrig kommit upp i något högvarv idag, det har varit mörkt och dystert ute. Men jag fick en fin pratstund med A på förmiddagen och så fina presenter.
Efter lunch la jag mig för att sova och vaknade för en stund sen. Sov nästan tre timmar. Kanske beror på de ynka tre timmarnas sömn jag fick i natt.

Har sån halsbränna, och de hade slut på novalucol på affären när jag var där. Fick köpa något liknande, kommer hem och ser att dem fick man ju inte ta när man är gravid. What the f**k, blev mitt utrop då. Åh. Ännu en natt med halsbrännan från helvetet och uppstötningar.
Måtte vara en riktigt hårig liten en som kikar ut sen, sägs det ju, när man har mycket halsbränna. :)

Skulle mer än gärna fortsätta sova. Jag ser fram emot att ladda batterier och själ i Sälen i helgen. Tänk om det bara kunde finnas lite snö också att njuta av.


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte konstigt om d däckade 3 timmar...fyy jag hade varit död efter bara 3 timmars sömn undre natten!



hade gärna skickat några kakor om de hade gått ;)

2011-11-29 @ 17:11:00 / URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sandra

oooh, jag minns den halsbrännan jag hade första graviditeten när jag väntade tvillingar... urk! jag fick först bara tips om gaviscontabletter och det var det vidrigaste jag ätit - fyyyy fasen!

2011-11-29 @ 19:11:36 / URL: http://chilibearnaise.wordpress.com
Postat av: ENDENISE

sv: Spännande att det är så nära för er! :D

2011-11-29 @ 20:13:40 / URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0