WSPA - world society for the protection of animals

Man ser ofta reklam i all sorts media , om hur vi ska stödja och skänka pengar till diverse organisationer. 
Jag har valt en organisation, som jag sedan ett år tillbaka skänker till varje månad. 
Dras via ett sms, hur enkelt som helst. 
Och som den stora djurvän jag är, så valde jag efter många om och men WSPA.
En organisation vars vision är en värld där djurvälfärd respekteras och djurmisshandel upphör. 
 
Det kommer nyhetsbrev på löpande band, och man ser deras underbara arbete för djurens välmående. 
Och man gör det med tårar. När man läser om de hemskheter som djur runtom i världen utsätts för, av
oss människor. Hur kan vi vara så grymma? 
 
Jag vill i alla fall flagga för denna organisation, och tacka dem för deras underbara arbete! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Ingvarsson

BRABRABRA SARA! Blir helt tårögd när jag ser att det faktiskt finns människor som är fina mot djur. Blir helt varm i magen.

2012-08-01 @ 23:03:00 / URL: http://addiison.blogg.se/
Postat av: Victorias fotovärld

Bra där! Då är vi två. Jag ger också till dem varje månad, för jag tycker att de gör att oerhört viktigt och bra arbete. Det värsta jag vet är när djur far illa.

Svar: Usch ja, det värsta som finns :/ Ha en fin helg! Nu drar vi på en liten minisemester över natten med husvagn :) Kram!
Sara

2012-08-02 @ 02:54:13 / URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/
Postat av: CJ

Åh nu ser jag, vad fint av dig! Blir alltid lika glad när jag ser att det finns fler djurvänner. :)

Svar: :) Detsamma!
Sara

2012-08-09 @ 22:13:06 / URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0