Likhet?

Så var vi själva hemma igen, Mollan och jag. Jimmy for vid fyra i morse, när vi var uppe för en stunds matning. En jätteskön natt, Molly har sovit gott ca tre timmar mellan matningarna, som dessutom inte blev så utdragna heller. Gick och la oss vid tio och upp vid halv sju. Med matningar halv ett och halv fyra.
Lite ledsen igår kväll, men vi har kommit på några knep som jag hoppas ska hjälpa om det blir när jag är själv nu.

Måste till apoteket idag, håller tummarna för att dem har Minifom... I linde var det slut när jag var där i lördags. Huh.. Hushåller hårt med dropparna som är kvar i flaskan. Har beställt online, men tar ju några dagar innan det kommer.

Dricker lite naturell youghurt, det är snabba frukostar numera :) Mycket som ska hinnas med för övrigt under M:s nöjda stunder ;) Fixar numera matlådor även åt mig på söndagar, så man bara har att värma luncherna. Matlagning hamnar annars långt ner på listan.

Senare idag är det vägning. Tolv dagar sen sist, så det ska bli kul att se hur mycket hon gått upp och vuxit.



Jag när jag var liten. Någon likhet? Ska försöka scanna in någon bebisbild på mig hos någon som har scanner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får en mysig dag!

2012-01-30 @ 08:40:03 / URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0