Disputation

Lite trött, lite huvudvärk, men en himla härlig kväll hade vi igår. 
Italiensk buffé och vin öl och annan dryck bjöds det på. Champagne slank ner och så ett vinglas. 
Sen fick det bli vatten hela kvällen för mig, kände inte att jag ville vara seg idag. :)
Nya kameran tog lite bilder, men det är lite att lära sig än. Men I love it! 
Och det roliga är att en av presenterna som Helena (som vi firade) fick likadan kamera PLUS 50mm 1.4 objektivet!
Nu är vi likadant utrustade ;)
 
Och en massa annat fint fick hon. 
Härliga tal bjöds det såklart på, anekdoter & hyllningar! 
Vi kom hem runt midnatt, och såklart saknade jag Molly som en tok då. Kändes konstigt att inte behöva tassa på 
tå nattetid. 
 
 
Glömde ta kort på min klädsel, men ni får en liten kik på den genom Instagrambild här 
 
Nu ska jag snart in och simma lite innan jag hämtar lillfisan! Lördagen bjuder på regn. Får se vad man ska hitta på. 

Kommentarer
Postat av: i-c

Snygg du är! Kom i håg att du är bäst, viljestark, uthållig och målmedveten. :)

2012-09-29 @ 11:37:16
Postat av: Patricia

Jäklar viken figur du slitit dig till!!! Bra jobbat ;)

2012-09-29 @ 12:14:16
Postat av: Linora

Allt bra med dig? :)

2012-09-29 @ 13:00:05 / URL: http://Linoraas.blogg.se
Postat av: maria

Jäklans en så snygg klänning. Du passade superbra i den. Kram

2012-09-29 @ 19:06:53
Postat av: Sophia Bergman

Så fina och trevligt bilder!! Din klänning såg jättefin ut, mera bilder på dig!

2012-09-30 @ 17:32:39 / URL: http://sophiabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0