Juldagen och Annandagen

Ännu en jul är snart över. Molly sover gott för stunden och jag passar på att sitta en stund i soffan och bara vara. The Impossible har börjat på tv, förbereder mig på mycket tårar. 
Men våran jul har varit fylld med mycket skratt! Här ser ni våran juldag och våran annandag i en del bilder. Tacosmys och kalkonmiddag och massa klappar. :)
 
 
Min fina Pappa & Majsan.
 
 
 
Jag har spenderat en hel del av denna dag väldigt trött. Var ut igår för första gången på läääänge. Och det var så himla skoj! Trots att planerna gick lite fel :) 
Men inte ett enda kort med kameran under gårdagskvällen dock. 
 
 
 
Hoppas ni haft en underbar jul! Nu siktar vi på ett härligt 2014

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0