En söndag vi kommer minnas

En söndag
 
Vi var krassliga redan i helgen, men kämpade på. En ny familjemedlem lockade ut oss på en åktur, och Molly trivdes verkligen i pappas knä på den. 
Katterna var mer inne än ute, den kalla hösten och snart vintern kommer göra dem till innekatter snart, jag har det på känn.
 
 
 
Och så maten. Världens bästa sambo som fixade alla veckans 13 matlådor till oss, och däremellan lunch och middag. För jag mådde verkligen inte bra, och kämpade på för att ändå vara mamma och sambo. 
Hemmagjorda burgare med enkla tillbehör, mycket gott, även för en ond hals. :) 
 
Sen avslutades kvällen på ett tråkigt sätt. När jag går ut i köket för att göra Mollys kvällsvälling så kommer hon springande efter mig. Snubblar på mattan i köket och dyker med huvudet före i diskmaskinen och träffar såklart en utstickande skarv/kant på den. Litet men djupt jack i pannan som blöder på rätt bra en stund. Vi tog bilen direkt till akuten. 
Där var dem underbara. En timme senare var vi hemma med en tejpad Molly. 
Pluttan. 
 
Idag har vi haft vab & vam dag- men det har gått upp och ner. Ett tag kändes det som att vi kan gå iväg imorn men ikväll känns det sämre igen. Suck. Ogillar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Lilla plutten! En olycka händer så lätt, men det var ju tur ändå att ni inte behövde vänta länge på akuten.

Krya på er!

Svar: Tack snälla! =)
Sara

2013-11-18 @ 23:44:45 / URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Jennie & FrökenFlis

er nya familjemedlem skulle min sambo gilla tror jag! ;)

Stackars lilla Molly :( krya på er !

2013-11-19 @ 09:10:24 / URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0