Massage, kalas och bröllopsbilder

Min rygg är allt annat än bra. Vaknade i morse med mest ont hittills, denna omgång. 
Trångt i sängen också med lilla Molly som bredde ut sig ;) Så jag smög ner och fortsatte morgonen på soffan. 
En låååång het dusch hjälpte lite grann faktiskt och nu hoppas jag att dagens inbokade massage ska göra susen. 
 
Har precis avslutat arbetet med Jimmy & Mimmis bröllopsbilder, så dem ska levereras idag. Sött USB, inte sant? 
Perfekt för bröllopsbilder :)
 
 
 
 
Nu ska vi ta oss iväg och gratta min mamma på hennes födelsedag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Theresa

Hoppas massagen hjälper!!!
Ja vilket sött usb! Bättre kan det ju inte bli till vackra bröllopsbilder! :-)
Kram och som sagt, hoppas ryggen blir bättre!

2013-09-27 @ 10:16:22 / URL: http://mammaT.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0