Bättringsvägen?

Jag blir så glad. Ryggen är på bättringsvägen redan, tabletterna är ju rena dunderkuren. Hoppas hoppas hoppas att det fortsätter så här. Då behöver jag inte vara hemma länge till . 
Idag har jag provat mig fram och gör lite mer här hemma. Man får känna sig för. 
 
Vi har intagit pannkaka till lunch, Molly är superglad över sitt nya kök, som hon skulle fått till födelsedagen för snart två månader sen, men det fattades en del, som nyligen kom till oss. Visst är det sött? 
Och vad sägs om hennes fina dukning? Har en duktig hjälpreda här hemma. :) 
 
 
 
Nu går vi och vilar lite. 
 
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack =)
Sara

2014-02-12 @ 12:34:33 / URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Angus

Woho skönt!! Duktig din lilla tjej är

2014-02-13 @ 18:03:59 / URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0