Happy Halloween!

När Mollys lovvecka förvandlas till vab-vecka, och hon har tampats med halsont, heshet och feber sen i måndags, så har det blivit lite mera mys än vanligt och hon missade sitt första disko, halloweendisko på fritids. Mammahjärtat går sönder då. 
Men idag, är det "bara lite feber" så en stund så roade vi oss med att pynta lite halloween här hemma och Molly fick äntligen klä ut sig. 
 
 
 
Idag åker hon för att påbörja pappa-Frida-vecka, och jag ska återigen försöka ägna mig åt mig själv, lägga alla negativa typer åt sidan och ha en rolig vecka. 
 
Först ut en halloweenförfest hos mig imorn :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0