November

Snart har November passerat. Och jag har som vanligt varit alldeles för dålig med uppdatering här. Och att fota privat. Ska bli ändring på det nu :) En liten heads-up till mina nära och kära, nu kommer kameran vara med oftare igen ♥
 
Vi har i alla fall besökt Stockholm och Globen, för att avnjuta hotellnatt och jag fick återse både In Flames och Five Finger Death Punch för tredje gången vardera. Där fick lilla kameran följa med. 
 
 
 
Och idag var fina Pernilla här, så jag fick bjuda den gravida mamman på lite frukost och promenad. Och prata av sig lite :) ♥
 
 
 
Ha en fin onsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0